Tema: Re: Kur perkat iranga ant Vilniaus?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-04-20 14:18:40
"Romas" <rk@centras.lt> wrote in message news:jmrfk1$cvc$1@trimpas.omnitel.net...
> padek man suprasti ta posaki- ebejuje pigiau
>
> ivertink  toki skaiciavima - fideris + rite Lt = kaina
> tas pats gaminiu rinkinys ebejuje = kaina
>
> siaip isivaizduoju kad neblogas rinkinukas minimu gaminiu  450-500 Lt lietuvoje +
> siandien nuejau ir nusipirkau.
> Kiek pigiau ebejuje, ir kada turesiu savo rankose.???
> Ka daryti , jei fiderio akcija atsisiuntus neatitinka mano pageidavimu ?? o Lietuvoje
> galiu viska paciupineti

Ne visai taip :"tas pats gaminiu rinkinys ebejuje = kaina"
Dar yra atsiuntimo islaidos + mokesciai, jei ne is ES saliu.
Aisku, ebay pirkti nezinoma daikta biski avantiura, bet daznai tie daiktai pas mus buna kurnors su lietuvisku antkainiu, nuejai ir paciupinejai. O japanskam spiningui, kokiam http://www.megabass.co.jp/ ar http://www.olympic-co-ltd.jp/en/g/movie/graphiteleader_top.html manau, ne ciupineti nereikia, jei jau visai nepatiks parduosi cia tikrai ne su nuostoliu.
Mazos vertes daiktus gal ir neapsimoka siustis, bet velgi - jei jie zenkliai pigiau, o tau reikia daug (sakysim valo kokio ar kabliuku), o jei dar su kokiais draugais kooperuojiesi - ziurek, gerokai islosi pinigine prasme.

> niekada nesinaudojau ebejumi, bet manau ten verta pirkti preke , kurios pirkimas LT
> yra
> del kazkokiu priezasciu problematiskas

Daugumos prekiu kaina problematiska, nes pas mus kazin ar yra tokiu altruistu, kurie su kokiu 15 - 20 % antkainiu tik dirbtu :))) Valstybe smaugia smulkius prekiautojus, tai ir sukasi kaip ismano, o dar lietuviskas supratimas apie bizni - "Greit ir daug"...