Tema: Re: Kur perkat iranga ant Vilniaus?
Autorius: Romas
Data: 2012-04-23 11:55:57
na va , dabar rasai "ziuri tinka/netinka.
pries tai rase - ebejuje pigiau .
Va todel manau , kad LT fideris + rite pirkti daug paprasciau, ir nemanau kad
daug brangiau. O zinant , kad dar nuolaida kazkokia gauni , negaisciau laiko
per ebeju pirkti . Nesidomejau , kiek laiko nuo uzsakymo iki atvykimo ir ebejaus,
LT sumascius pirkti fideri - rytoj galiu zuvauti.

Romanas