Tema: Re: Alandų salos
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-20 20:45:19
Zinai, as irgi nemaniau,kad mano draugu tarpe yra tokiu istroskusiu,kad per
pirmas 3 paras 4-iese islakeme 17x0.7 degtines,kazkelias dezes alaus ir
veliau "dziuvome". Ir tik antros keliones pabaigoje suzinojome,kad pas juos
Godby supermarkete alkoholio kainos nera tokios kosmariskos,kaip gali
atrodyti ir tikrai neverta kankintis ,jei yra reikalas pataisyti sveikata.O
alus ,kainuoja ,panasiai kaip ir bet kur kitur uzsieniuose.

P.S.Tame pat supermarkete yra neblogas zvejybos reikmenu skyrius su labai
idomiom kainom.Nekurie garsiu skadinavui gamintoju gaminiai kainuoja tikrai
padoriai pigiau,nei ant LT + yra labai kokybisku tinklu neblogas
asortimentas :)

"eyafalayokull"  parašė naujienų news:jk9gbs$72v$1@trimpas.omnitel.net...

Nu matyt teks :)
O šiaip tai publika ne iš tų kur liuobia iki "nemagu". Bet prie pirtelės ir
rūkytų ešerių alaus reikės. Na gal dar kokio viskio vienas kitas. Kažkaip
nusiskundimų nesigirdi, kad muitininkai kratytų.