Tema: Re: Alandų salos
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-18 14:33:14
Todel, kad ne viena karta esu ten buves zvejoti ir zinau kaip "lengva"
uzsisakyti ka nors labiau tinkamo zvejui, jei nori papulti per piko
sezonus.Piko sezonas, tai nebutinai tada kai labiausiai kimba, bet tiesiog
tuo metu ten atsotogauja galybe suomiu ir svedu + siaip poilsiaujaciu daug.

"eyafalayokull"  parašė naujienų news:jk2m0e$37o$1@trimpas.omnitel.net...

kodėl taip manai?