Tema: Re: Alandų salos
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-03-18 19:10:35
Nu kad be problemu A daba gerai rekomenduotoj vietoj užsibukinau rugpjūčio
19-26 dienoms. Nu bet gal čia man šiaip pasisekė:)
Šiaip tai jie patys rekomenduoja rūpintis iš anksto:
 Åland is a popular holiday destination in the summer, and for anyone who’s
decided to visit the island, it’s high time to book a cottage.
“We tend to
start getting fully booked as early as May,” explains Maria Häggblom, owner
of Hjortö Stugby.