Tema: Re: Alandų salos
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-19 20:42:04
As pats Hjorto buvau 2 kartus - spalio men ir birzelio.Gal vaziuociau ir dar
karta ,bet tik ziema. Bet nei vasara, nei rudeni I ten pat,tikrai
nevaziuociau, nes per tas 2x  savaite, jau viskas ganetinai igriso.O
labiausiai tai uzknisa tie Marijos namukai - nusibodo siknomis trintis
juose,del ju kompaktiskumo.
Rudeni gryztant is Hjorto,susitikome latviu kompanija,kuri gryzdinejo is tos
pacios Marijos, bet is Strandvillor poilsines. Nezinau kiek tiesos ju
snekose, bet jie gyresi,kad laimikiai pas juos buvo didesni.Tuo tarpu
Hjorto, maksimalus eserys ,kuris papuole buvo apie 480 gr, o siaip tai kibo
tokie 300-400 gr.Tie patys latviai sake,kad geriausias laikas yra paskutie
rugpjucio -pirmosios rugsejo sav.Taigi,tamstai yra galimybe tai patikrinti
ir cia aprasyti.
Kai buvome ten pirmosiomis birzelio dienomis,tai papuoleme ant tiesiog
beprotisko karsiu kibimo ir griebe jie spininginius masalus.Lenkai buvo
prisigaude ir graziu mekniu.

"eyafalayokull"  parašė naujienų news:jk7odk$von$1@trimpas.omnitel.net...

ple, gavau dar viena pasiulyma si kart jau 200 Eur pigiau nei Hjorto , ir
dar su sauna
stai cia http://g.co/maps/3tzd2 . Ką manot? jamt?