Tema: Re: pintas valas
Autorius: DG
Data: 2010-11-03 17:25:09
WFT buvo pirmas pintas valas patekes man i rankas. Deja jis buvo senesnes technologijos (jaucimas plokstumas ir 'laisvas' pynimas) todel truputi nustebino nemaloniai. Bet pripratau ir tarnauja jis normaliai. To naujesniojo WFT kur su termoapdorojimu ciupineti neteko, bet turetu buti panasus kaip it ciupinetas Power Pro.

DG