Tema: Re: pintas valas
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-11-02 15:42:21
siūlau vyniotis nuo babinos kokiam fabų 2.
jei špilingausi ežere, tai storo valo tikrai nereikia. per akis realių
(REALIŲ) 0,15-0,2mm. mano nuožiūra ežerui pats tas 5-7kg (realius)
laikantis valiukas.

pirkdamas parduotuvėje 0,18mm skersmens valą, greičiausiai gausi
0,3-0,35mm realų diametrą. pirkdamas 18kg išlaikantį valą, net su
bemazgiu segtuku iškelsi nedaugiau 12,5kg. viskas yra tikrinta, bandyta,
spjaudyta, vėl testuota.

mano pasirinkimas ežerui spiderwire stelth 15lb, upei vynioju relius
15kg laikantį valą - masalų gaila, o net ir su tokiu valu per mėnesio
sezoną laidoju 50-80 vartyklių. (gaudymo būdas - kitaip neišeina, po
kiek perku vartykles irgi neklausk).