Tema: Re: pintas valas
Autorius: 0.5 B ieško darbo
Data: 2010-11-02 15:50:21
gaudau daugiau upėj - čia itin aktualu stiprumas, nes per žvejybą iki penkių gumų netenku. Nervas suėmė, mąstau netgi pirkt ryklinį kablį ir kabint ant špagato, kad kelmus iškelt iš vandens  [gaudau iš valties]    :)   ežere lelijos kartais nervina, kai leidžiu poros metrų gyly, ir užsikabina palei dugną.
fabų du - kaip vadinasi? ir nuo babinos - tipo, atvynioja kiek reik? o ten įvairių diamterų yr?
bei skaičiau čia kažkada, kad būna kažkokie plokšti ir neplokšti...  čia apie ką?