Tema: Re: Kursmares
Autorius: Andu
Data: 2010-03-09 19:26:34
> Teisingai pastebejot kad jaunesnes kartos tuo metu dar i mokykla
> vaiskciojau ;) straipsniu rasyme taip pat neturiu dideles patirties ir su
> tom stintom biski persudziau galbut bet efektas geras gavos sutikit :).
> Manau su laiku geres straipsniai galbut pavyks pasamdyti ir profesionaliu
> rashytoju su solizia zvejybinia patirtimi kai baigsis krize :). Dabar
> viskas is entuziasmo daroma kaip jau pastebejot is pinigines puses irgi
> nieko nenesa tik investicijos kolkas kokybei, reklamai ir informacijai.

Kad tame puslapyje išskyrus autoriaus jaunatvišką entuziazmą nieko ir
nerasta :)
Visų pirma - autoriui trūksta elementaraus žvejybinio "išsilavinimo" - tai
matosi iš sudėtos padrikai surankiotos medžiagos.
Dar geriau tą iliustruoja reklamuojami parinktos žvejybinės literatūros
pavyzdžiai - didžiąją dalį kurios pavadinčiau elementaria chaltūra ir
nevykusiu plagiatu (Zanevičiaus ir Armalio veikalai). "Žuvys ir žūklė
Lietuvoje" parodytas jau seniai išparduoto tiražo viršelis - jau parduota
didelė dalis ir antrojo (pataisyto) leidimo. Kam reklamuoti tai ko nėra?
"Kur žvejoti Lietuvoje" - gana abejotina knyga, bet ten galima rasti šį bei
tą naudingo, ypač pradedančiąjam. Beje, pastarąsias dvi knygas man teko
maketuoti ir taisyti kai kurias ypač "genialias" vieno iš autorių mintis.

Apie patį puslapį - nereikėjo jo paleisti į gyvenimą, kol dar nėra bent iki
pusės užpildyti skyriai - dabar tuščia, o tai kas sudėta, tai tik padrikos
smulkmenos. Pavyzdys - straipsnis apie dugnines - nei apie klasifikavimą,
nei apie sistemėles. Apie plūdinę - visai nieko, skyrelis apie
spiningavimą - vėlgi kažkokios nuotrupos. Skaitytojas atsivertęs tavo
puslapį (ypač tokiu pretenzingu pavadinimu) turėtų rasti išsamų vaizdą, o ne
kažkokias šiukšleles.

Apie efektus - kol kas tavo garlaiviui garo tik švilpukui užteko :))

Beje, tikrai įdomių dalykų galima surasti ir mūsų tautiniuose žvejų
forumuose, ypač apie spiningavimą.
O šiaip - išmok rašyti be klaidų :)

Andu