Tema: Re: Kursmares
Autorius: Andrius
Data: 2010-03-05 17:05:27
Man tai idomu kodel toks nusistatymas ironiskas ir su pashaipa jau ne pirmo,
rasiau visų pirma taip kaip buvo bent jau visą šį sezoną, o dabar 40 ar 60
sintų irgi nėra blogai kai sugauna daug kas tik po 5 ar 10.

Turetumet tik dziaugtis kad tokiu portalu daugiau butu ir butu ka skaityti
ar naudingos info rasti, dar ir prizu laimet galima asku kolkas menki bet
tikiuosi su laiku geres.Viskas nemokamai nereik nei sms siusti nei lt moketi
uz nieka tai kokios problemos.

Aisku konkurentai visalaik nepatenkinti bus. Bet cia jau kaip sakant man
visiskai dzin kiekvienas atsirinks kas jam tinka ir patinka. Del minciu tai
cia dar tik pradzia ir visko bus dar daugiau jei kazkam idomu.

Jei norit kazka parashyti, pasiulyti ar siaip per danti patraukti galit
rasyt   info [eta] zukle.eu