Tema: Re: Kursmares
Autorius: Andrius
Data: 2010-03-03 00:20:14
Taip pateiktos drasios isvados ir tikrai ne vienoje ar keliose zuklese
patikrintos sistemos. Jomis sekmingai zvejojau visa si sezona ir per
didziausia nekiba gerai pagaunam.

Kabliuku dydis 12, o kokie tiksliai neminesiu nes buciau ne zvejys jei viska
atvirai bazarinciau ;). Beje cia ne komercinis portalas kad aprasineciau
viska tiksliai ir paskui tikeciausi afigenu pardavimu kaip kad kaikuriuose
svetainese tik tokie straipsniai ir rasomi ar propaguojamos kazkokios
prekes. Kai paminejau paciame straipsnyje parasiau uzuominas o toliau laisve
jum eksperimentuoti ir patiem atrasti sekminga recepta gal rasite ir kitu
gerai veikianciu variantu.

Taip pat negaliu nepamineti ir to kad dauguma zveju prisipirke kinietisku
sistemu su storiausiais valais ir tikisi kazka pagauti. Porcijas mirko po
kelias valandas arba isvis uzsideja karpi zvejoja visa diena.
Tai tokias atvejais neturiu ka ir pridurti :) aisku jei stintos kimba
masiskai tai tiks belekas. Bet tokiais atvejais kai nekimba tai reikia
dirbti ir masalus daznai keisti ir pajudinti ir pan. ir rezultatas bus visai
kitas. Aisku cia priklauso kokia zukle propaguojat ar pasyve ar sportishkai
megstat pazvejot ir parodyt pvz kitiem.

Dauguma zvejybu kiek esu buves pagaudavau tikrai normaliai palyginus su
aplinkiniais kurie sugraibydavo po 5-20 stintu per diena ir stebedavosi kaip
cia taip yra. Klausineja ziuri per peti :)

Kiek kartu zvejojau stintos tikrai yra siais metais, nes chebra ir su
echolotais ziurejo tai juoda tik ji labai neaktyvi ir nekimba ant beleko,
kaip minejo cia kazkas net delemis aplipusi ir ant dugno sedi.

Gal kada su kazkuo zvejyboje sudalyvausiu ir paisdalinsim paslaptimis ;).
Sukursiu forume tema "Organizuokimes i zvejyba".