Tema: Re: Kursmares
Autorius: VP
Data: 2010-03-08 11:43:28
:) puslapio visas "remas" ir net naujas "dizainas" su visais "straipsniais"
ir "paveiksliukais" guli kazkur mano failu archyvuose :). Kad jau iskilo
toks klausimas, kas tai buvo per "kurinys", tai  shita "shedevra" buvo
galima rast adresu "zvejys.vakarai.lt".  Ir, kaip ir Povilas sake, jau
tikrai daug laiko praejo nuo tada, kai sitas "entuziazmu paremtas projektas"
buvo "ishimtas ish apyvartos". O prasmes atgaivint ji - nelabai matau.
Informacijos internete galima rast apie daug ka, o daryt kazkokius drasius
apibendrinimus, kuriuos galeciau pateikinet kaip "vaistus nuo visu ligu" -
na tiesiog nekyla ranka, o ir laisvo laiko nebra tiek, kiek jo buvo
kazkada...
taip kad Audriau, jei turi kazkokiu konkreciu klausimu - rasyk asmeniskai
man. Tik nensustebk, kad i daugeli entuziastingu shuksniu "Bingo! Eeureka!
Zhinau kaip pagaut!" gali sulaukt mano skeptishko "na na..." ;)