Tema: Re: Tom tomo zemelapiai
Autorius: Casper
Data: 2010-02-25 18:46:44
Sutinku su tuo, kad Garmin, galbut, niekada netures tokio detalumo kaip
skanuoti genstabo zemelapiai. Cia kaip kam ko reikia ;) Kursmariu
batimetrija yra gera ir LT Topo, kitas geras dalykas, kad Garminui yra Blue
Chart vandens zemelapiai su visa Baltijos batimetrija, tai aktualu tiems kas
vaziuoja zvejot i Svedija ir malasi po priekrantes arba net cia ant LT
menkiu gaudyt plauki ir jau daugmaz gali nusistatyti sau marsruta kuriuo
plauksi ir bandysi laime.
Visi devaisai turi savo trukumu ir privalumu todel nesakau, kad kazkuris is
ju yra pats geriausias ir nepakeiciamas, kiekvienas renkasi pagal savo
poreikius ir norus. Mano pasirinkimas buvo ir yra Garmin, todel ji ir
rekomenduoju kitiems ;)