Tema: Re: Tom tomo zemelapiai
Autorius: kaleda
Data: 2010-02-25 14:55:12
Zuklei siaip gerai GPS, kuris ne vektorinius, o bitmapinius zemelapius
naudoja.
Yra teke but prie ezero, kur Garmin'o TOPO paiso, kaip paprasta
pusmenuli, o realiai forma to ezero tai...

Garmin net tokio detalumo zemelapio neispaiso:
http://www.gis-centras.lt/gisweb/page/upload/modtext_423c3912dfd8a_b1.png
Jau nekalbu apie:
http://www.gis-centras.lt/gisweb/page/upload/modtext_47300558961af_b1.jpg
ar