Tema: Re: Tom tomo zemelapiai
Autorius: dzonis
Data: 2010-02-25 15:38:16
As ir turiu Oregona, bet tai blyn matyt papuole I kisene su raktais - tai
biski touchscreena subraiziau - nervuoja dabar, vis per ta tingejima
apsaugine pleve nusipirkti.
I auto nusiperki pigu kinietiska 4.3 ar 5" GPS ir vargo nematai, nes man su
Oregonu masinoje toks biski extreemas plius man rods jis SDHC korteliu
nepalaiko.