Tema: Re: Tom tomo zemelapiai
Autorius: Sauluk <saulius @ profil.lt>
Data: 2010-02-25 14:55:45
pritariu ir dzoniui ir casparui.
pats pabandžiau ''mašininį'' prietaisą panaudot valty. net prikurkę
pasidariau, bet.... viskas baigėsi po pirmo ešerio ant ekrano ir bandymo
atsižymėt tašką per lietų (pasikišus po striuke) :D poto sekė dar vienas
pirkinys - garmin etrex.
dabar, su tokia patirtim, pirkčiau oregoną (tinka ir žvejyboj ir auto) arba
magelano tritoną, į kurį susideda ir IGO (naudojimui auto)