Tema: Re: Reikia pagalbos medyje istrigusiam kaciukui
Autorius: Levas
Data: 2010-05-04 19:47:47
durna kate ir tiek. Mano brolis atveze pasaugoti ju "home only" katina. As ji nusiveziau i savo kaima, o ten gamta, shunys, pauksciukai.... po kazkiek laiko girdim kniaukia. Pasirodo ... pusies virsuneje. Ten kur net alpinistai nepades- per plonos sakos. Nu i pizdu. Vakare pati nulipo. O jei nebutu nulipus, butu nupurtyta ant kokio istemto dekio.

--
Bye, Levas