Tema: Re: Reikia pagalbos medyje istrigusiam kaciukui
Autorius: Caponi
Data: 2010-05-04 08:53:37
Nu svetimu tai ji bijo, ale klausimas kaip tu elgtumeis 4 paras medy
prasedejes, plius panasu, kad katyte namine, tai jai is vis tas atviras
pasaulis kazkoks kosmaras atrode.
O kandziojosi ji kai skendo ir as ja bandziau traukt, pats jau be jegu
budamas (visgi pas mane sudejimas daugiau alui tinkamas gert o ne tokiem
ekstremaliem isbandymam :-)), tai kadangi tai nejosi labai sklandziai, ji
tiesiog bande kovot uz savo gyvybe, gal jai atrode, kad as ja skandinu -
zodziu, abydu nelaikau :-)

Pats kaciukas dabar dar bijo visko (nesikandzioja ir nesidrasko, glostomas
nesipriesina, ale as jai dar itartinas biski :-)), bet po truputi bando
vaikstinet ir tyrinet nauja aplinka, per nakti suede puse konservos, tai
vilciu vis daugiau ir daugiau :-)

Caponi