Tema: Re: Reikia pagalbos medyje istrigusiam kaciukui
Autorius: Caponi
Data: 2010-05-03 16:23:35
Bandziau, bandau ir toliau bandysiu, kol sugalvosiu kaip - galbut siandien
alpinistai padarys ka gero, kaip kad zadejo.
Jei tik tai padetu, mano pinigine atvira.
O siaip, jei tik pavyks ji is ten iskrapstyt, tai turesiu antra katina
namie, per daug jis man nervu kainavo, kad palikciau likimo valiai :-)

Caponi

P.S. aciu uz pasiulymus