Tema: Re: Reikia pagalbos medyje istrigusiam kaciukui
Autorius: bzik
Data: 2010-05-03 16:00:09
ziurekim globaliau - katinas is gatviniu. Ju likimas sunkus. Jei siandien is medzio iskelsi, nereiskia, kad rytoj jis netisos vidury gatves ar kita ziema nesusals (jei iki to laiko nebus utilizuotas grindoj). Techniskai jis turi visas galimybes is medzio islipt. Del vieno katino, kai tokiu egzemplioriu Vilniuj simtai, daryt tragedija? Pabandei. Nepavyko. Pamirsk. O jei uzvire ambicijos, ar yra begalinis noras gelbet - krapstyk pinigine