Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: BigM
Data: 2010-02-04 12:21:38
Subjektyvi nuomonė.
Turėjom mopsą trumpaplaukį ir dabar turim auksaspalvį retriverį.
Daug geriau ilgaplaukis, žiūrint iš praktinės pusės, nes:
1. Trumpi plaukai kaip šeriai prilenda visur
2. Trumpi plaukai dažniau pasitaiko pvz. maiste :(
3. Ilgus plaukus lengviau surinkt

Kai pradėjom šert natūraliu maistu (mėsa), tai šėrimasis praktiškai dingo,
lyginant kas buvo iki tol. Bet neteko to išbandyt su trumpaplaukiu, tai gal
čia ir betikslė diskusija gautųsi. Jei daroma prielaida, kad šuo vis viena
šeriasi ir pastebimai, tai aš už ilgaplaukį.