Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: Era
Data: 2010-02-04 09:00:00
As siulyciau niufaundlenda. Trumpaplaukiu plaukus bute sunkiau valyt. Ilgi
plaukai lengviau susirenka.
Po dvieju metu, atsiradus vaikams, bus aukle. Niufaundlendai - patys
istikimiausi vaiku draugai.
Pusvalandzio palakstyti aktyvesniam suniui mazoka, niufui - pats tas, nes
jis is prigimties didelis tinginys :))))
Vietos namuose jis neuzims daug, nes kambary nera hiper aktyvus.