Tema: Re: Renkuosi shuns veisle: Lietuviskas skalikas
Autorius: efka
Data: 2010-02-04 09:09:45
Labas,

jokiu budu ne!
Jei nezadi pats pradeti medzioti- tai bus visu pirma saves o po to suns
kankinimas.. Lietuviu skalikas yra _skalikas_ is didziosios raides.
Charakteris nelabai skiriasi nuo tavo minetu laiku. Jis yra medziotojas.
Taigi praleisi kruva laiko ieskodamas pabegusio savo suns :) Jis ims
viska: kates, bet ka gyvo vysis iki negaliu...
P.S. visiems priesininkams: tik nepradekit man aiskinti apie "teisinga"
suns auklejima.. Nes siuo atveju jis vienintelis imanomas ir susivestu i
visiska skaliko instinktu "uzmusima"..

O mano pasiulymas: jei domiesi biski butent medziokliniu sunu veislem,
tai siulyciau aisku tai ka pats jau keleta kartu turiu: Drathara..
Bet jis netinka tavo norams del netrumpo plauko.. Todel nuosirdziai
patariu pasidometi Kurcharu.
Jis yra visiskai valdomas bei dresuojamas puikiai. Puikiausiai gyvena
bute. Vaikai- pats geriausias draugas. Zodziu- rekomenduoju.

Ir dar: kiek zinau pati finansai nespaudzia o ir reikalu DE turi..?
Tai rekomenduociau butent Vokietijoj, Kurcharu gimtinej, isigyti si
suni. Turesi tikra veisles atstova.

Va kiek prirasiau..

Jei ka- klauskite.