Tema: Re: ruja
Autorius: Faktas
Data: 2010-01-18 10:30:43
"Briedis" <Briedis@tankusmiskas.lt> wrote in message news:hj15je$o2m$1@trimpas.omnitel.net...
>O bet taciau galvoju kad jei as  turiu nupirkes suni uz 50 lt, ji neserga.,
> yra grazi, neagresyvi, puikiai tampo vaikus su rogem ( važiujam iki 10 km,
> už ma ne greiičau bėga, palaukia sankryžose ir tt) ir dar daug geru savybiu
> galeciau pavardinti ...
>
> Tai speju sukergus su padoriu patinu didele dalis siu savybiu turetu
> pasilikti.

kodėl?
pasilieka tai kas sistemingai vystyta, o ne gavosi atsitiktinai sutapus milijonų genų kombinacijai.

> Va o del grynaveisliu esu nesyki girdejas apie visokias displazijas,
> alergijas ir pan..

ką girdėjęs?
aš tai girdėjęs, kad diksvalifikuoja.

> Va veino mano pazistamo, turincio daug pinigo kale, pastoviai veziojama po
> parodas, kol ten surinko reikiama kieki tu vietu. Sako kad vietas gauna tie
> kam reikia... Be to gyvena ant palanges, ir tingi i  ora iseiti nusimyšti..
> Be to šeriama  pašaru su antiena nes turi alergiją.  Be to daryta plastine
> operacija , nes kitaip nepraeitu kažkokio kirterijaus  ir negaletu kergtis.
> Ta cia tipo gerai tada tokius dauginti??

blogai.

> Na nepykit ponai, aš kaimietis, aš  žiūriu paprasčiau.....

taip veislės ir atsirado, kad uždaram areale buvo veisiami šunys tik turintys reikalingas savybes.
šiuo atveju tavo šuo papultų į veisimą, o tas ant palangės ne.
bet tinka, tik kai visai bendruomenei tos pačios savybės rūpi.