Tema: Re: ruja
Autorius: Briedis
Data: 2010-01-18 10:19:59
O bet taciau galvoju kad jei as  turiu nupirkes suni uz 50 lt, ji neserga.,
yra grazi, neagresyvi, puikiai tampo vaikus su rogem ( važiujam iki 10 km,
už ma ne greiičau bėga, palaukia sankryžose ir tt) ir dar daug geru savybiu
galeciau pavardinti ...

Tai speju sukergus su padoriu patinu didele dalis siu savybiu turetu
pasilikti. Speju kad uz 50 lt,  ne tik draugams bet ir per skelbimus
issiparduociau.. Dar galvoju, kad tie kas nupirktu butu tokie pat patenkinti
kaip ir as. Nematau niekur blogio.

Va o del grynaveisliu esu nesyki girdejas apie visokias displazijas,
alergijas ir pan..

Va veino mano pazistamo, turincio daug pinigo kale, pastoviai veziojama po
parodas, kol ten surinko reikiama kieki tu vietu. Sako kad vietas gauna tie
kam reikia... Be to gyvena ant palanges, ir tingi i  ora iseiti nusimyšti..
Be to šeriama  pašaru su antiena nes turi alergiją.  Be to daryta plastine
operacija , nes kitaip nepraeitu kažkokio kirterijaus  ir negaletu kergtis.
Ta cia tipo gerai tada tokius dauginti??

Na nepykit ponai, aš kaimietis, aš  žiūriu paprasčiau.....

Briedis