Tema: Re: ruja
Autorius: Briedis
Data: 2010-01-14 16:08:18
Na kategoriški jūs čia visi. Mano kalė visai ne "urban" bet labiau
"country". Ji labai graži bei gi protinga. Tiesa be dokumentų, nes už
piadesoką. Bet jos tėvas kilmingas su pashportu , nors kas ten patikrins..
Vesčiau irgi pas kilmingą kavalierių, tad beveik kaip ir viskas būtų
legalu...

 Pats sau noriu jos šuniuką pasilikti , o ir kiti kas su ja suspažįsta -
sako  norėtumėm,,,