Tema: Re: ruja
Autorius: Naras
Data: 2010-01-15 15:31:09
kliedesiai. vat dabar netiki? daryk eksperimenta, "tiems visiems" paskambink
ir pasakyk "ishsipilde jusu svajone, kale atsiveze, prisiminem saket vieno
noretumet, uzrezervavom. kada atvaziuosit pasiimti".
ishgirsi bishki ir kur tau su gprs pagalba keliauti ir kiek tavo draugyste
verta..

uzmirshk rimtai as tau sakau.