Tema: Re: RAW
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-08-13 16:31:51
nu tai kaulai irgi padeda.
Kam duoti šuniui maistą, kuris jam svetimas? Šuns seilėse nėra amilazės, kuri skaidytų krakmolą, o kasa gamina labai nedaug pankreatino, todėl angliavandenių perteklius per kelis metus sudrožia kasą. Be to, gavęs lengvų angliavandenių, šuns organizmas "tingi" iki galo suskaidyti mėsos baltymus, tada nepilnai suskaidytos makromolekulės keliauja į kraują ir sukelia alergiją.
Pakankamai prisiklausiau kaip žmonės dejuoja "va mano šuniui alergija nuo RAW, jam matyt netinka", o paskui paaiškėja, kad patobulino racioną - ryžių ar dar kokių košių pridėjo.