Tema: Re: RAW
Autorius: darbra
Data: 2011-08-08 23:06:03
keletas klausimu ir is manes:
1. tai skrandis skaitomas kaip raumuo, bet ne subproduktas? tai yra ji
reikia skaiciuoti prie tu 80 proc.?
kiek jo galima duoti kasdien?
2. trachejos - sub'as? pas mane stambi veisle. pergyvenu del gliukozaminu ir
etc. tai kas diena gauna arba dali trachejos ar vistu pedu. kaip su situ
produktu kalkuliacija daryti?
3. iki kokio amziaus auga suo? pas mane 8 men landsyre. motina svere 69
tevas dar daugiau. dabar sveria 43 kg. ir nezinau ar cia norma pagal savo
amziu. seriu apie 1,6kg/d. -2 kg /d
aciu.