Tema: Re: RAW
Autorius: DaivaD.
Data: 2011-08-09 09:21:39
"darbra" <darbra_trink_@inbox.lt> wrote in message news:j1pfjb$rde$1@trimpas.omnitel.net...
> keletas klausimu ir is manes:
> 1. tai skrandis skaitomas kaip raumuo, bet ne subproduktas? tai yra ji
> reikia skaiciuoti prie tu 80 proc.?
> kiek jo galima duoti kasdien?

Skrandis galima sakyti pusiau raumuo, pusiau subproduktas. Aš savo šunims praktiškai kasdien jo duodu, kaip pilną mėsos porciją.

> 2. trachejos - sub'as? pas mane stambi veisle. pergyvenu del gliukozaminu ir
> etc. tai kas diena gauna arba dali trachejos ar vistu pedu. kaip su situ
> produktu kalkuliacija daryti?

Vištų pėdos iš dalies tarnauja ir kaip kaulai (kalcio šaltinis), nes jose yra ne tik kremzlių, bet ir kaulų. Trachėjos - gryna kremzlė. Nu va taip ir skaičiuot, primetant, kad to ar ano mažiau ar daugiau :D mereikia gi gramo tikslumu.

> 3. iki kokio amziaus auga suo? pas mane 8 men landsyre. motina svere 69
> tevas dar daugiau. dabar sveria 43 kg. ir nezinau ar cia norma pagal savo
> amziu. seriu apie 1,6kg/d. -2 kg /d
> aciu.

Augs dar ilgai, tik dabar jau augimas lėtesnis. Manau, porciją reikėtų laipsniškai mažint iki kokio pusantro kg per dieną, orientuojantis pagal šuns apetitą ir kondiciją.