Tema: Re: RAW
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-08-09 20:50:27
Aišku, stringa, jei jie pliki. O jei dar termiškai apdoroti - tai mirtinai stringa. Todėl duodami ne kaulai, o kaulinga mėsa, ŽALIA, ir būtinai stambiais gabalais. Tuomet kaulas slypi mėsos ir sausgyslių "maišelyje". šuo maisto nekramto į košelę, jis tik suploja dantimis gabalą tiek, kad galėtų praryti. Didelis gabalas pakankamai ilgai išbūna skrandyje, veikiamas skrandžio rūgšties, ir į žarnyną prasmenga tik tada, kai kaulai nekelia pavojaus.