Tema: Re: kaciukas sisioja ne i dezute...
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-27 12:18:39
bruklinas schrieb:

> Žmona jau ant nervų pakrikimo ribos, nes šiuo metu laukiamės kūdikio, ir ji
> tikrai nenori, kad ir kūdikio lovelės lauktų tas pats likimas.

Suprantama. Todėl yra vienas vienintelis patikimas sprendimas - į
kambarį uždarytos durys.

  Iškilo netgi
> atsisakymo, t.y. užmigdymo klausimas, nes tai kartojasi su daugeliu namų
> daiktų, t.y. kilimėlis batams, rūbai spintoje, antklodės miegamajame, prieš
> tai buvusi sofa, ir galiausiai dabartinė sofkutė...

Taigi, problema jau sena? Ir tęsiasi kiek? 6 metus? Reiškia, problema ne
konkrečiame daikte

> Tiesa, prieš savaitę pridarė koridoriuje ant žmonos batų (po laaabai ilgos,
> gal 3 mėnesių darymo tik į dėžutę, pertraukos), tai buvome dienai atėmę
> maistą ir jo vietoje padėję kvapniuosius batus, ar tai buvo klaida?

Nu dar tokios nesąmonės neteko girdėti.... Tipo ką čia jai tuo norėjot
parodyti?

Aš savęs profesionalu nelaikau, bet visgi kai kas iš tavo pasakojimo
krenta į akis.

1. Problema yra įsisenėjusi.
2. Katė sisioja ne ant konkretaus daikto, o tam tikrais laiko tarpais
"ne ten".

Iš to seka: išmetę daiktą nieko nepakeisit. Esminis klausimas visgi
labai stebėti, kas buvo dieną prieš tai, kai vėl įvyko "avarija". Gal
tai smulkmenos, jums atrodo "kaip visada", bet... gal katei tai "kaip
visada" stresas?!

Darbas knibus ir reikalaujantis kantrybės, geriausia vesti dienoraštį.
Rezultatas, deja, negarantuotas.

Ir dar vienas esminis klausimas: veterinorius sveikatą tikrino? Mūsų
katinas reguliariai padaro ant sofos arba ant lovos, jeigu blogai
jaučiasi (ačiū Dievui, tai yra pakankamai retai). Bet reikia pastebėti,
kad kol aš tą supratau, tai praėjo nemažai laiko, nes šiaip atordė
elgesys "normalus".