Tema: Re: kaciukas sisioja ne i dezute...
Autorius: pjezo
Data: 2009-10-06 09:55:51
cia jau beda gali buti, pas mano motina namie brolio triusis ant kilimelio pridare, po to mano kate ten pat 2-3 kart "atsizymejo"..
kol neismete to kilimelio...
sisioja konkrecioj vietoj koridoriuje?
kolkas kilimo neklokite ir bandykit i ta vieta pastatyti jo toleta.
beigi bandyti galit stebeti- kaip tik pamatysist kad ruosiasi daryti kur nereikia- paeme ikisat i jo tulika...