Tema: Re: kaciukas sisioja ne i dezute...
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-10-06 10:17:26
tame ir reikalas, kad kilimas kabo balkone, o kaciukas "varo" i ta pacia
vieta ant linoliaumo.
o ji sukontroliuoti nelabai yra galimybiu, nes tenka jam ir vienam namie
pakaraliauti...
jei padesiu ten jo dezute, tai ar nebus paskui bajerio, kad paskui pernesus
dezute i vonia,
jis visus reikelus is iprocio koridoriuje prades atlikineti? gal yra kokios
chemijos/kvapu,
kurie i atbaidytu nuo tos vietos arba ja uzmaskuotu?