Tema: Re: kaciukas sisioja ne i dezute...
Autorius: bruklinas
Data: 2009-11-27 11:45:30
Sveiki,

norėčiau išgirsti patarimų tam atvejui, kai sisioja ant sofos.. Nesinori jos
išmesti, kaip šioje temoje aptarto kilimo :)
Katei jau 6 metai, sterilizuota nuo ~6 mėnesių. Sofa nauja, stovi nuo
vasaros. Apdirbta jau n kartų. Kiek domėjausi, ji taip lyg ir žymi savo
teritoriją, rodo savo viršenybę. Šiąnakt buvo peržengtos visos galimos
ribos, apdirbtas ant sofos paliktas mano(t.y. vyr. katino) džemperis. Aišku,
kartu su juo ir sofa..
Žmona jau ant nervų pakrikimo ribos, nes šiuo metu laukiamės kūdikio, ir ji
tikrai nenori, kad ir kūdikio lovelės lauktų tas pats likimas. Iškilo netgi
atsisakymo, t.y. užmigdymo klausimas, nes tai kartojasi su daugeliu namų
daiktų, t.y. kilimėlis batams, rūbai spintoje, antklodės miegamajame, prieš
tai buvusi sofa, ir galiausiai dabartinė sofkutė...

Jos tualeto dėžutė valoma kasdien, vien švarus smėliukas. Katė yra labai
mylima, bute jokių pokyčių nebuvo.
Tiesa, prieš savaitę pridarė koridoriuje ant žmonos batų (po laaabai ilgos,
gal 3 mėnesių darymo tik į dėžutę, pertraukos), tai buvome dienai atėmę
maistą ir jo vietoje padėję kvapniuosius batus, ar tai buvo klaida?

Galbūt augintojai profesionalai galėtų pagelbėti šiuo klausimu?.
Ačiū už atsakymus!

P.S. Atsiprašau skaičiusiųjų, kad toks ilgas tekstas, bet norėjau suteikti
kuo daugiau informacijos.