Tema: Re: Suns dresura Vilniuje
Autorius: evaldas
Data: 2009-10-02 08:29:14
Cirko tai tikrai nereikia, bet svarbu, kad suo paklustu 100%. Paprasciausiai
normaliai dresuojant ukdomas suns charakteris.
Pvz. guleti turetu slopinti dominavima, t.y. sios komandos turi klausyti
visu seimos nariu. Taip pat sedeti ir guleti ukdo suns "islaikyma".
Komandu ivairove manau suteikia didesnio idomumo suneliui, o tikslas
vienas - demesys seimininkui ir paklusnumas.