Tema: Re: Suns dresura Vilniuje
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-01 12:27:18
BigM schrieb:

> Gulėt mano kalė taip ir neišmoko normaliai (verčia papilvę į viršų :) ),
> bet man ši komanda iš esmės ir nereikalinga.

Esu girdėjus, kad komanda "gulėt" tvirtina tinkamus hierarchinius
santykius. Bet mano manymu, čia jau ne esmė, ar guli "teisingai", ar
verčiasi ant nugaros.

Viena mano pažįstama savi rotveilerį, pasirodžius pirmiems ženklams, kad
šuo mąsto kažką į tą pusę, jog "o gal..." (čia ypač buvo klausimas dėl
vaikų, tame tarpe ir svetimų, atėjusių į svečius), visada po "ne" dar ir
paguldydavo. Efektas būdavo tikrai ilgalaikis (ta prasme, šitą procedūrą
matydavau nedažnai)