Tema: Re: Suns dresura Vilniuje
Autorius: BigM
Data: 2009-10-01 11:51:55
Mano galva pagrindinis elementas dresūroje - šuns paklusnumas ir
svarbiausia, kad jis klausytų ir bet kada pakvietus ateitų pas tave. O visa
kita ("Sėdėt", "Gulėt" ir pan. yra geros komandos, bet ne kritinės).

Čia mano subjektyvi nuomonė, po šuns dresavimo.

Ypač aplinkiniai žavisi, kai šuo puola kokį katiną, pasakai "Ne!" ir iš
karto "Pas mane!" šuo ateina ir atsisėda priešais.

Smagu kitiems žiūrėti, kaip šuo be pavadžio klauso komandos "Greta", "Sėdėt"
su nuėjimu atokiau.

Bet ~80-90 % visų komandų naudojama tik "Ne!" sustabdyti nepageidaujamą šuns
veiksmą, "Pas mane!" ir "Greta!".

Gulėt mano kalė taip ir neišmoko normaliai (verčia papilvę į viršų :) ), bet
man ši komanda iš esmės ir nereikalinga. Taip pat "Stovėt!" komandos
neįsisavinom, nes parodose nedalyvaujam, o praktinio poreikio kaip ir
neiškilo.