Tema: Re: Suns dresura Vilniuje
Autorius: evaldas
Data: 2009-10-01 11:33:56
Igoris Avuska - 8 69961032. Dirba fabuose prei Jovarelio. Mano  +su kuo
bendravau del dresuros nuomone vieninga, dresuotojas geras.

Kai sunelis tures visus skiepus gali jau vesti i "darzelinuku mokyklele",
ten nemokamai, bet labai naudingai.
Reali dresura prasideda nuo 6men.

Su cypimu yra daug budu kovoti, bet reik bandyt bandyt ir tik taip surasi
tinkama buda.
Siaip su laiku praeina. Bet elementariausias budas palikineti diena viena,
pradzioj minutej, poto dviem, trims iki poros valandu. Grizti tik tuomet,
jei necypia, paglosti, paskatinti.

Man labiausiai pasiteisines budas buvo tiesiog nelakstyti ir duoti
issicypti. Nes tas naktinis lakstymas tik pripratina ji sauktis seimininka.
Bet jei gyveni bute, gali buti ne taip paprasta del kaimynu.

Beje, del suns dresuros siulyciau i tai rimtai paziureti, kad netektu poto
gailetis.
Labradoras didelis suo, gali kilti poto vienokiu ar kitokiu problemu. Pvz.
noresi duoti jam issilakstyti, bet del to, kad "nevisada klauso" nebegalesi
paleisti nuo pavadzio, kankinsies ir tu ir suo. Trikdziu aplinkui daugybe:
kiti sunys, mazi vaikai, begikai, dviratininkai, masinos ir t.t. Zodziu
"truputi padresuoti" gali buti mazoka. O suaugusi suni perdresuoti gali buti
gerokai sudetingiau. Siulau tiesiog pamastyt.