Tema: Re: Kaciu WC kraikas
Autorius: F20.0
Data: 2009-09-07 14:50:36
Mano katė irgi naudoja tik silikoninį kraiką, ir man žymiai geriau nei
visokie sušokantys. Kurie tikrai smirda.
Silikoninis tai jokio kvapo neturi, jei išrenki visas gėrybes ir visai
nesmirda silikonu. Ko nepasakyčiau apie paprastus akmenukus ar tą sušokantį
kraiką.
Keičiu kas 3 savaitės.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4401 (20090906) __________

http://www.eset.com