Tema: Re: Kaciu WC kraikas
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-28 13:15:21
as ne apie faktus man priimtinus gi klausiu:)

geriau pasidalink savo nuomone ir/ar patirtim kas kiek keiti?
nes ant tu maiseliu rasosi kad uztenka menesiui, kas gan abejotina...

beigi ar kas isrenka ta "susysiota" kraiko dali?

o savaite -dvi- silikonis kuo puikiauiai viska sugeria, kietaja gerybiu dali isrenku kasdien, dazniausiai "kak tolka tak srazu" (jei bunu namie ir isgirstu kapstant).