Tema: Re: Kaciu WC kraikas
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-28 13:25:24
tai tu gi užsiminei apie silikoninį, tai ir klausiu ar priimtina.

nes aš tai pasidalinti negaliu, man tai nepriimtinas toks faktas, kad tik kakalus išrenki, o sysalai ir lieka (skirtingai nei kaip sušokančiame kaike, kai juos irgi išimi).

o to klausimo prasmė būtų tokia - kad jei staiga nustembi, jog "ką? lieka sysalai??!!!" tada ir nebeperki to kraiko,
o jei jau jį bandęs ir viskas tau normaliai, tai tada gerai, nieko nesakau.

dėl buvimo mėnesį tai nesuprantu kaip taip įmanoma.
ten jau po kelių dienų prakapščius ties dugnu viskas šlapia ir amoniakų trenkia.