Tema: Re: Kaciu WC kraikas
Autorius: pjezo
Data: 2009-08-31 08:30:08
na kvapo ten jokio nebuna, nebent nukasus virsutini sluoksni- kazkaip tai tas kvapas "uzdarytas" buna...
beto- WC uzdaras, su angliniu filtru (zymiai didesniu nei tie zaisliniai perloniukai)- tad nei kvapai nei vaizdai nieko negadina,
todel ir yra daug idomiau tai kas kiek (arba kada/pagal ka) reiketu keisti kad skacas butu patenkintas o ir pinigeliai nebutu metomi perdaznai keiciant.