Tema: Re: paypalas
Autorius: Darius-B
Data: 2011-11-08 19:50:12
Pas mane viena 'visa" litais swedbanke o kita 'visa' eurais snore. Resultate
usd pervedu i swedbanka o eurus i snora be jokiu paypalo konvertaciju.
Su tuo blokavimu tai irgi ne iskarto supratau, kad mano kreipimosi niekas
neskaito. Rasau per paypal helpa, sako viskas ok per 24h
atsakysim...tyla...rasau vel...vel ok...vel tyla. Tada rasau tai paciai
konsultantei kuri mane pasiunte, gaunu serverio klaida kuri reiskia... Tai
tada pradejau susirasineti su konsultante kuri atsakinga uz valiutu
konvertavima. Gal man pasiseke ar kad konsultante ruse pasitaike (pagal
varda) labai greitai susitarem ir paklause kokia kortele kokiai valiutai
priskirti, nes pas mane visos priskirtos LTL, pasakyk korteliu paskutinius
4-is skaicius ir valiuta kur kuria priskirti.
Pas mane limitas uzdetas 1200 eur, bet kol kas ir taip dziaugiuosi, kad
pavyko sutaupyti, tie 7lt uz papildoma withdraw kol kas palyginus juokas:)

"Gintas"  wrote in message news:j9bllu$muv$1@trimpas.omnitel.net...

o kortele pas tave eurais dominuota?  Kokiame banke?

P.S Jei uzblokavo kreipimasi-kaip pavyko prasimusti ? :)))
Ir dar-ar nesiteiravai , kodel negalima konvertuoti daugiau nei 500 eur,
vienu sykiu?