Tema: Re: paypalas
Autorius: Darius-B
Data: 2011-11-03 22:13:00
Dar karta aciu uz info. Bandysiu kovoti:)

"Gintas"  wrote in message news:j8ups9$q56$1@trimpas.omnitel.net...

PP automatiskai, konvertuoja valiuta i salies nacionaline valiuta. Todel
kazkoks bosas turi nuimti automatini konvertavima ir rankiniu budu nustatyt
i EUR.  Kiekviename laiske rasyk : "Juk tai mano pinigai! Jus su tuo
sutinkate? Kategoriskai nesutinku, kad jus nusprestumete, i kokia valiuta
konvertuoti MANO pinigus" Man tai padejo, pakartojus tai kokiuose 8-iuose
laiskuose. Atsiliepe paskui kazkoks bosas, kuris jau nagrinejo problema,
perskaites tai kas rasoma :)