Tema: Re: paypalas
Autorius: Gintas
Data: 2011-11-03 16:26:23
Rasyk i PayPal. Kazkada man cia taip patare, dekui tam zmogui.Tai va, po ilgo susirasinejimo (mat laiska gauna vis kitas PPdarbuotojas), atsiliepe matyt susirasinejimo srauta stebintis vyresnysis. Jis irgi ilgokai negalejo suprasti problemos, bet.... Po ilgo ir netgi siek tiek piktoko susirasinejimo (motyvas-tai mano pinigai, tad ne jiems spresti konvertuoti juos ar ne), vualia-dabar man withdrawina eurais, kuriuos jau hansa konvertuoja i litus. Na, bet tai jau lietuvos banko kursu-tad nuostolis nedidelis. Sekantis zingsnis-reiktu issiaiskinti, kodel PP deklaruoja , kad withdraw kainuoja tik 2 eur, taciau pasirodo leidziama suma tik 500eur.Tad norint isgryninti 2000 eur tai kainuos jau 8 eur.  Pirmas oficialus atsakymas buvo, kad reikia turet 5000baksu regis suma perleista per PP. I klausima , kuri tai nurodyta ju tinklapyje-nuskambejo atsakymas, kad tai nenurodyta ju tinklapyje :) Va taip va! Taciau pasake, kad as tos sumos dar nepasiekes :)  Trumpai tariant-norint ka pakeisti ar suzinot, reikia ilgai ir atkakliai vis rasyt i PP.