Tema: Re: paypalas
Autorius: Darius-B
Data: 2011-11-03 20:55:43
Aciu. Pabandysiu is naujo panervuoti, nes pagal atsakymo fontu tipo skirtuma
matosi ka pati paraso o kas copy/paste:)
Kol kas baigesi tuo, kad i Lietuva Eurai i Eurus negalimi. Galima tik USD i
amerikos banka:)

"Gintas"  wrote in message news:j8u8af$4b0$1@trimpas.omnitel.net...

Rasyk i PayPal. Kazkada man cia taip patare, dekui tam zmogui.Tai va, po
ilgo susirasinejimo (mat laiska gauna vis kitas PPdarbuotojas), atsiliepe
matyt susirasinejimo srauta stebintis vyresnysis. Jis irgi ilgokai negalejo
suprasti problemos, bet.... Po ilgo ir netgi siek tiek piktoko
susirasinejimo (motyvas-tai mano pinigai, tad ne jiems spresti konvertuoti
juos ar ne), vualia-dabar man withdrawina eurais, kuriuos jau hansa
konvertuoja i litus. Na, bet tai jau lietuvos banko kursu-tad nuostolis
nedidelis. Sekantis zingsnis-reiktu issiaiskinti, kodel PP deklaruoja , kad
withdraw kainuoja tik 2 eur, taciau pasirodo leidziama suma tik 500eur.Tad
norint isgryninti 2000 eur tai kainuos jau 8 eur.  Pirmas oficialus
atsakymas buvo, kad reikia turet 5000baksu regis suma perleista per PP. I
klausima , kuri tai nurodyta ju tinklapyje-nuskambejo atsakymas, kad tai
nenurodyta ju tinklapyje :) Va taip va! Taciau pasake, kad as tos sumos dar
nepasiekes :)  Trumpai tariant-norint ka pakeisti ar suzinot, reikia ilgai
ir atkakliai vis rasyt i PP.