Tema: Re: patarimo del operacines versijos
Autorius: JOnas
Data: 2011-10-12 16:14:50
dumies ne dumies, bet kai nezinai kazko taip ir iseina.
Turbut kai kas gimes yra viska modekamas. Ir durninti lengviausia.
siaip ko man truko, kad ispresciau problema, tai programos PE Buider, kuri
ta txtstartup.sif ir imeta i usb win xp diska.

"bleketas@work" <bleketas@NOSPAMtakas.lt> parašė naujienų
pranešime:j73r4f$q3j$1@trimpas.omnitel.net...