Tema: Re: Q: patarimo del operacines versijos
Autorius: bleketas@work
Data: 2011-10-10 17:19:00
jei tik tokie poreikiai gal ir nera privalumu, lygiai kaip nera ir is ubuntu
puses privalumu. Gal dabar jau viskas veikia out of the box, bet deje kiek
esu bandes ir su notais ir su staliniais reikia pasipisti, tai garso
nepasigauna, tai su wifi, tai batery managementas.

uzsimanai kokios programkes, vel piskis, gerai dabar padare kazkoki tipo
easy manageri, bet ir tas nevisada valit, dns'ai matai jam neveikia, biski
kazko i sona uzsimanai, jau nesusiinstaliuoja taip kaip noretusi, prasideda
bybienes su helpu skaitymu ir t.t.

o jei dar bandysit itikint kad beveik dauguma pasaulio linuxu naudojasi, nes
nera statistikos tai tik garsiai nusijuoksiu. Nu aisku dabar galima sakyti
kad daug milijardu naudojasi linuxu (androidai juk ant jo pagrindo). Bet
siaip tai ta papildoma gal dabar jau ir nedidele pisliava neprideda linuksui
jokiu privalumu, o ir veikia ne ka nasiau nei windai.

Plius nu nereikia tu pasaku kad jie genda, uzsiparina, kas metus reik
perinstaliuot ir t.t.

blogam smoriginui ir kiausai trukdo.

p.s. linuksa pateisinu tik live cd kai reik kompa pasitvarkyti hardam
susipisus